27 grudnia 2015

SYLWESTROWY SZAŁ! - MANICURE HYBRYDOWY KROK PO KROKU

Do Sylwestra już tylko parę dni! Dacie wiarę? Dni wolne u mnie strasznie pędzą. Czuję, jakbym to wczoraj cieszyła się z przerwy świątecznej, a tu już proszę - święta już za nami! 

Już parę tygodni wcześniej zaczęłam się zastanawiam nad sukienką sylwestrową, tydzień temu udało mi się już wszystko skompletować. Zaczęłam więc myśleć nad paznokciami. Jako że zajawka na hybrydy dalej mi nie przechodzi, a wręcz ciągle ćwiczę i ćwiczę skupiając się coraz to na innych wzorach. Chyba podobnie jak w makijażu - chcę aby każdy w tym wypadku wzorek nie stanowił dla mnie problemu, więc stwierdziłam że i na Sylwestra prosto nie będzie i chcę coś wymyślić! Pokusiłam się na matową czerń ze złotym dodatkiem. Przy okazji w dalszej części posta pokaże Wam jak stworzyć manicure hybrydowy! 




Po nadaniu paznokciom odpowiedniego kształtu, delikatnie przecieram bloczkiem polerskim płytkę. Następnie nanoszę na wacik bezpyłowy niewielką ilość odtłuszczacza i przemywam nim płytkę. 








Każdy paznokieć pokrywam Primerem Semilac. Primer zwiększa dodatkowo przyczepność hybrydy do paznokcia, ale nie jest to krok obowiązkowy. 








Następnie nakładam cienką Baze Semilac i wkładam rękę pod lampę UV na 2 minuty. 










Krok 4 to nałożenie odpowiedniego koloru - u mnie jest to Semilac 031 i Semilac 037. Ręka ponownie ląduje na 2 minuty w lampie. Tę czynność powtarzam dwukrotnie.








Nadszedł czas na mój wzorek! Jeśli chodzi o wzorki - to zazwyczaj wykonuje je wykałaczką - jest to dla mnie najbardziej precyzyjny sposób. Po skończeniu mojego dzieła paznokcie idą znowu pod lampę. 








Aby zmatowić paznokcie używam matowego topu Semilac i wkładam je do lampy na 2 minuty. Po wyjęciu paznokcie przemywam odtłuszczaczem i gotowe!









A jak Wam idą przygotowania do Sylwestra?
 xx,
  WM.

_________________________________________________

Zapraszam na mój
FACEBOOK & INSTAGRAM&YOUTUBE

5 komentarzy:

  1. Przymierzam się do hybryd już od X czasu, ale jakoś nie jestem do końca przekonana, bo kondycja moich paznokci nie tryska już zdrowiem, przez ciągłe męczenie ich wszelakimi lakierami. :c
    Cudowny efekt, fantastycznie Ci to wyszło! Dobrze opisane, podoba mi się wpis. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faktycznie najlepiej u Ciebie byłoby skupić się na jakiejś dobrej odżywce. Polecam Ci całym sercem diamentową z Golden Rose, używałam jej już wcześniej, teraz w przerwach od hybryd ją również nakładam, działa cuda! :)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie wiem jaki kolorek semilac wybiorę ;p sukienkę już mam. jest czarna, więc w sukie każdy kolor będzie pasował :) wybierasz się na duży bal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie do czarnych sukienek wszystko pasuje, a ja w tym roku musiałam się kolorystycznie ograniczyć :(
      Tak, w tym roku ze znajomymi idziemy do lokalu, więc będzie całkiem duża impreza :3

      Usuń
  3. Ja po prostu na imprezę pomaluję paznokcie ;) tylko jeszcze nie wiem na jaki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

design by Malf (delikatnoscserca)