7 września 2015

MADZIAŁE POZA DOMEM #2 | ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO Z RESERVED

Witajcie Kochani! Wiem wiem, znowu mnie tutaj trochę nie było. Nie ukrywam, że przez najbliższy czas takie przerwy mogą się zdarzać częściej. Ale jeśli chcecie być ciągle na bieżąco, śledźcie mnie na Facebook'u! Możecie znaleźć tam informację o każdym nowym poście!


W tym roku zaczęłam naukę w nowej szkole, ale nie jako pierwszoklasistka. Zmieniłam szkołę, a co za tym idzie mam sporo do nadrobienia. To główna przyczyna odłożenia na dalszy plan bloga. Chciałam dodać jeszcze tego samego dnia zdjęcia z rozpoczęcia roku, ale zamiast siąść przed laptopem, to zastąpiłam go już książkami. Dopiero dzisiaj udało mi się go dokończyć.






Reserved spódnica, marynarka, buty, torebka
H&M bluzka


Napiszcie mi koniecznie, jak się trzymacie po pierwszym tygodniu w szkole. Zadowoleni z nowej klasy, spotkaniu po wakacjach się ze znajomymi, czy może już odliczacie do wakacji?


_________________________________________________
Zapraszam na mój FACEBOOK & INSTAGRAM.

2 komentarze:

  1. PIĘKNIE MAGDALENO, PIĘKNIE. Oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fryzura! Bardzo elegancka, jednocześnie delikatna - super! Ostatnio sama założyłam blogowego Facebooka - łatwiej tam przekazywać nowe informacje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

design by Malf (delikatnoscserca)