20 sierpnia 2015

MADZIAŁE POZA DOMEM #1 | OLCIA, MODELKI MODELECZKI I I OUTFITY

Nad taką serią zastanawiałam się już od paru tygodni. A konkretniej od czasu dodania posta z mojego wspólnego wyjazdu z Olą do Niemiec, który jest najczęściej przez Was wyświetlany. 

Dużo osób zachęcało mnie do ruszenia również z tematyką modową. Jak na razie pozostaję tylko przy serii "Madziałe poza domem", w której będę łączyła zdjęcia z wyjść ze znajomymi dodając do nich od czasu aktualne outfity.


Pewnie część z Was nie jest zdziwiona, że pierwsze zdjęcia zrobiłam z Olą. Nie przepadam pozować  do zdjęć robionych przez obce mi osoby. A z kim mogłabym się lepiej czuć, niż z osobą którą znam dobre dziesięć lat? Poza tym dzięki dwóm tygodniom spędzonym w Niemczech nabrałyśmy dość duży dystans do zdjęć szczególnie robionych wspólnie.





Tally Weijl crop top
Bershka spodnie
Deezee espadryle
H&M torebka
Forever 21 biżuteria




Co myślicie o tej serii? Chcecie więcej podobnych postów? 

xx,
  WM.
_________________________________________________
Zapraszam na mój FACEBOOK & INSTAGRAM.

5 komentarzy:

design by Malf (delikatnoscserca)