4 sierpnia 2015

Idealny podkład na lato dla cery tłustej | Eveline, Double Cover

Od dłuższego czasu poszukiwałam lekkiego podkładu, który dobrze sprawdzałby się na mojej tłustej cerze. Eveline Double Cover miło mnie zaskoczył i zastąpił miejsce mojego poprzedniego podkładowego faworyta. Czym sobie zasłużył na tak dobrą opinię? Przeczytajcie dalej ;)


Mój długi ulubieniec - Revlon ColorStay oprócz tego, że na mojej twarzy utrzymywał się przez cały dzień, to jego krycie spokojnie mogłabym ocenić na duże. Niestety po pewnym czasie zauważyłam, że moja skóra zaczęła być po prostu zmęczona tak ciężkim podkładem. Szybko ruszyłam do drogerii na poszukiwania odpowiedniego dla mnie zamiennika. Przetestowałam w tym czasie na prawdę wiele podkładów, niestety większość z nich po krótkim czasie ścierała się i po paru godzinach nieuniknione było świecenie głównie strefy T. Zaskoczeniem dla mnie okazał się Eveline Double Cover, którego Red Lipstick Monster pokazywała w jednym ze swoich filmików .



Szczerze mówiąc nie jestem wielką miłośniczką kupowania kosmetyków w drogeriach. Znając ciekawość Polek, wynikającą przeważnie z braku testerów, często możemy znaleźć pootwierane produkty na drogeryjnych pułkach. Dlatego rozwiązanie, jakie wymyśliło Eveline bardzo mi się podoba. Podkład dostajemy w ładnym pudełeczku, które dodatkowo jest zabezpieczone folią.

APLIKACJA
Sposób aplikacji zdecydowanie bardziej mi odpowiada, niż w przypadku poprzedniego ulubieńca. ColorStay nie posiadał pompki, więc zawsze trzeba było go wylewać. Było to czasochłonne, a poza tym po prostu upierdliwe. W przypadku Double Cover'a wystarczy odpowiednią ilość produktu wycisnąć na ręke lub pędzel. Nie musimy się także spieszyć z nakładaniem podkładu, nie zastyga on tak szybko, jak ColorStay.

KRYCIE
Jak na podkład za ok. 20 zł pod względem krycia spisuje się świetnie. Oczywiście nie jest ono aż takie, jak jego poprzednika, ponieważ nie zakrywa całkowicie dużych przebarwień i trzeba je zamaskować korektorem, ale osoby nie posiadające takiego problemu powinny być z niego zadowolone.

KOLOR
Posiadam najjaśniejszy dostępny odcień - 32. Zdecydowanie odradzałabym go dziewczynom wpadającym w różowe tony, ponieważ podkład jest dosyć żółty.

TRWAŁOŚĆ
Podkład utrzymuje się prawie cały dzień, chociaż w ciągu dnia zdarza mi się go przypudrowywać. Nie przeszkadza mi to jednak jakoś bardzo. Przy takich upałach jestem w stanie mu to wybaczyć.


PODSUMOWUJĄC
Double Cover jest zdecydowanie lżejszy od poprzednika, dzięki czemu moja skóra przez wakacje może trochę odpocząć. W czasie upałów nie zależy mi również na dokładnym zamaskowaniu wszystkich niedoskonałości, więc średnie krycie jestem w stanie wybaczyć przy tylu zaletach. Dla mnie jest to podkładowy strzał w dziesiątkę w wakacje.


Jaki jest Wasz aktualny podkładowy faworyt? Dajcie znać w komentarzach.
 xx,
  WM.

_________________________________________________

Zapraszam na mój FACEBOOK & INSTAGRAM.

8 komentarzy:

  1. Mialam okazje uzywac podklad z eveline i mimo, ze mam skore zarowno bez przebarwien jak i innych niedoskonalosci nigdy wiecej bym go nie kupila . Od roku uzywam zarowno podkladow revlona jak i diora - nie zamienie ich dlugooo na zadne inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście nie potrzebuję podkładu bo krem BB wystarcza mi w 100%


    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i wciągajacy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Lubie tu zaglądać!;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " CZASNABUTY " I "AREYOUFASHION " DZIEKUJE! :) poklikasz w wishlist na końcu tego postu równiez?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/rozmiar-twojego-ciaa-jest-niewazny-moda.html/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam taich rzeczy więc pierwszy raz widzę :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety cały czas szukam faworyta. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie. Szkoda tylko, że w lecie moja skóra niestety nie zniesie nawet najlepszego podkładu. :x

    Justlyjass :
    - BLOG

    - FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący podkład! Musiałabym go kiedyś wypróbować ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń

design by Malf (delikatnoscserca)