21 lipca 2015

Powrót po przerwie w nowej odsłonie! | Niemcy, Skyline Park, Korea festival

Hej Kochani! Trochę mnie tu nie było, ale mam nadzieję, że to Was nie zniechęciło do odwiedzania mojego bloga. Dzisiaj troszkę o tym, co robiłam podczas mojej nieobecności w sferze blogowej. Faktycznie post odbiega tematyką od reszty, a dlaczego? Ponieważ postanowiłam, że zacznę rozwijać bloga poprzez dodawanie czasami postów zupełnie odchodzących od tematyki kosmetyków.

Pewnie zauważyliście sporą różnicę w wyglądzie bloga. Podoba Wam się? Bo mi bardzo i od paru dni nie mogę oderwać od niego wzroku. A wszystko za sprawą Malwiny z bloga delikatnoscserca, która stworzyła ten piękny szablon.

Jak możecie się domyślić z tytułu posta, dwa ostatnie tygodnie spędziłam w Niemczech. Przez ten czas pomieszkiwałam u rodziców Oli w Karlsfeldzie, mieście niedaleko Monachium.


Już pierwszego dnia po przyjeździe wybraliśmy się ze znajomymi na festyn w Karlsfeldzie. Było tam coś w rodzaju wesołego miasteczka, które bardzo przypominało mi te, które przyjeżdżały co roku do mojego miasta, kiedy byłam mała. Jako dziecko strasznie chciałam chodzić na te wszystkie karuzele podobne do np. młota, ale zawsze było "jesteś za mała, pójdziesz jak będziesz starsza". Tylko niestety jak urosłam, to już ich nie było, więc stwierdziłam, że jak teraz mam okazję, to koniecznie trzeba iść. Bałam się na niej okropnie, ale pod koniec znowu kupowałam bilet i na nią szłam. I tak w kółko, aż w końcu mój żołądek powiedział, że jeśli nie przestanę, to zaprotestuje. 




Parę dni później wybraliśmy się do prawdziwego parku rozrywki Skyline Park w miasteczku Bad Wörishofen. Był tam ogromny wybór kolejek różnego rodzaju. Oczywiście grzechem byłoby, gdybyśmy każdej z nich nie wypróbowali.





Podczas jednej z wizyt w Monachium natknęliśmy się na Koreański festiwal. Studenci, którzy to wszystko prowadzili byli przesympatyczni, mili i bardzo rozmowni. Z większością bez problemu można było znaleźć temat i porozmawiać chociaż przez chwilę. Tańczyli, śpiewali, zachęcali do kosztowania ich tradycyjnych potraw, a także można było stworzyć swoje własne wachlarze, maski i bransoletki w tematyce Korei.




Cały wyjazd uważam za bardzo udany. Miło będę wspominać każdego, kogo poznałam w Niemczech. 

Zdjęcia robione oczami telefonu Oli.


Powiedźcie mi koniecznie co myślicie o takiej tematyce postów, a także czy podoba Wam się nowy wygląd bloga!

 xx,
~ WM

14 komentarzy:

  1. Miło było czytać tego posta, dziękuje :) / Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd bloga jest świetny i podoba mi sie taka inna tematyka. Od czasu do czasu mozesz takie cos stosować. Uważam ze to jest dobre, bo wtedy nawet i chłopaki mogą zostawić tu po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę takiego tripu! :) Zdjęcia bardzo pozytywne. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjciowa pt. ''Red riding hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba! Po zdjęciach widać, że w Niemczech świetnie się bawiłaś :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie, wiadomo, że są w żyiu rzeczy ważne i ważniejsze :) najważniejsze, że wróciłaś i to z nową energią i pomysłami :)

    Takie posty inne niż modowe, to zawsze coś innego, jakaś odskocznia, urozmaicenie, więc chętnie bym i takie widziała :)

    Widać, że wyjazd udany- buźki uśmiechnięte czego chcieć więcej :)
    Super wyglądacie i świetne macie wachlarze :) hehe

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjecia ! Bardzo mi się podobają :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu, jest świetny.
    nie mogę doczekać się już kolejnego wpisu :)
    oby tak dalej kochana :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  8. W Niemczech byłam tylko przejazdem przez autostradę, więc niezbyt wiele zobaczyłam ;)
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląd jest prześliczny, tematyka też mi odpowiada.
    zdjęcia są prześliczne! obserwuje, może Ty tez?:(
    buziaak!

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

design by Malf (delikatnoscserca)