28 lipca 2015

Kosmetyki, które możemy dostać za granicą | ZOEVA, MAYBELLINE, BALEA, KIKO

Dzisiaj trochę o kosmetykach, które możecie znaleźć w zagranicznych drogeriach. Myślę, że post przypadnie do gustu szczególnie tym z Was, którzy wybierają się w najbliższym czasie za granicę i planują wrócić z paroma kosmetycznymi podarunkami. Pokażę Wam co mi udało się "zdobyć", a także na jakie kosmetyki warto zwrócić uwagę.


Pierwszą drogerię, jaką odwiedziłam w Niemczech był DM. Z tego co udało mi się dowiedzieć, DM znajduje się również w Austrii, Bułgarii, Słowacji i Czechach. Jeśli uda Wam się ją znaleźć, koniecznie zwróćcie uwagę na produkty firmy Balea. Możecie je kupić za śmieszne pieniądze, a kosmetyki same w sobie są świetne. Ja strasznie nakręciłam się głównie na żele pod prysznic i szampony, których sam zapach jest przecudowny. Nie pożałowałam sobie także mydeł i kremów do rąk tej firmy. 


Przyznam, że kolejny produkt był jeszcze zaplanowany w Polsce, a mianowicie gąbeczka do aplikacji podkładu z EbelinMsDoncellita wielokrotnie ją chwaliła u siebie na kanale, więc stwierdziłam, że warto będzie ją zakupić, szczególnie przy tak niskiej cenie (ok. 15 zł). Troszkę poszalałam i "tak na zapas" zakupiłam od razu trzy. W DM natknęłam się również na bazę pod makijaż z Maybelline, która niestety jest u nas niedostępna. W Monachium wstąpiłam na chwilkę do Kiko. Trochę żałuję, że nie przygotowałam sobie dzień wcześniej konkretnych kosmetyków, które chciałabym tam kupić, więc wyszłam tylko z błękitnym cieniem w sztyfcie. Zauważyłam, że w niemieckim Douglasie możemy dostać stacjonarnie pędzle Zoeva. Na razie zakupiłam jeden do "testowania", chociaż wątpię, że na jednym poprzestanę. 


Jedynym sklepem, którego niestety nie udało mi się odwiedzić był Lush. Niestety lub stety, bo (znając moją chęć testowania kosmetyków) przynajmniej oszczędziłam mój portfel. Najcharakterystyczniejszymi produktami Lusha są zdecydowanie kule do kąpieli, które mają rozmaite kształty i zapachy. Według mnie na uwagę zasługują jeszcze maski do twarzy, które na youtube są bardzo chwalone. Jeśli Wasz portfel jeszcze się jakoś trzyma, to jeśli będziecie miały możliwość, zerknijcie również na szampony do włosów, a także popularne peelingi cukrowe do ust.


A Wy? Kupiłyście lub macie w planach zakup jakichś zagranicznych kosmetyków? 

 xx,
~ WM

10 komentarzy:

  1. O żadnym z tych kosmetyków nie słyszałam, aczkolwiek wydają się być zachęcające i warte wypróbowania. Może kiedyś w przyszłości wypróbuję, bo teraz polskie kosmetyki mi wystarczają. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    +
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    mój fanpage! kliknij tutaj


    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki wyglądają zachęcająco jednak nie wybieram się za granice w najblizszym czasie :)
    masz ślicznego bloga *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, Lush jest świetny. Miałam okazję do niego zawitać ponad rok temu w Anglii :)
    Zapraszam do mnie na nowy post: Hanyvia(click)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczkę mam i sie sprawdza :)
    świetny blog będę zaglądać częściej
    poklikasz będę wdzięczna

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te kosmetyki :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego pędzla, jeśli możesz, to zrób recenzję na blogu :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. O żadnych z tych kosmetyków nie miałam pojęcia, może faktycznie warto pojechać np w moim przypadku do Niemiec i zakupić parę kosmetyków :))
    co powiesz na wspólną obserwację? napisz u mnie :3
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

design by Malf (delikatnoscserca)