23 czerwca 2015

Wzmocnij swoje paznokcie z diamentową odżywką | Golden Rose, Nail Expert, Black Diamond Hardener

Ostatnio intensywnie testowałam jedną z odżywek firmy Golden Rose. Dowiedziałam się o niej od jednej z blogerek trzy miesiące temu, kiedy to szukałam dobrej odżywki, którą będę mogła zastosować po zdjęciu moich żeli. Wiedziałam już wtedy, w jakim stanie mogą być moje paznokcie i chciałam mieć przy sobie coś, co będzie mogło je wzmocnić i pomoc w ich odbudowie. Odżywka okazała się w moim przypadku strzałem w dziesiątkę i dzięki niej moje paznokcie z tygodnia na tydzień są w coraz lepszej formie.






























Naturalnie mam twarde i mało łamliwe paznokcie, ale niestety bardzo łatwo się rozdwajają. Natomiast po zdjęciu żeli i późniejszym ich spiłowaniu moje paznokcie przypominały bibułkę wyginającą się w każdą możliwą stronę. Po regularnym stosowaniu odżywki paznokcie "wracają do siebie" i są coraz bardziej twardsze, a ich rozdwajanie znacznie się zmniejszyło.
W eleganckim, czarnym opakowaniu znajduje się 11 ml produktu. Można się doczepić, że przez kolor buteleczki nie widać, ile znajduje się w niej odżywki, ale mi to jakoś bardzo nie przeszkadza.


Jednym z głównych powodów, dlaczego zrezygnowałam z odżywek Eveline i przeszłam na Golden Rose, to różnica w ich składzie. Wszystkie odżywki Eveline posiadały formaldehyd - substancję silnie drażniącą, która może się przyczynić do powstania różnych chorób. Więcej o szkodliwej substancji możecie przeczytać TUTAJ.


























Produkt bardzo dobrze również sprawdza się jako baza pod lakier. Po nałożeniu tworzy przezroczystą, lśniącą powłokę, która wysycha dosyć szybko.

Black Diamond Hardener aktualnie jest moim faworytem wśród odżywek do paznokci. Używam jej non stop
i jestem z niej bardzo zadowolona. Cena odżywki to ok. 13 zł. Możecie ją dostać na oficjalnej stronie Golden Rose (link TUTAJ) lub na ich stacjonarnych stoiskach.

A jakie odżywki Wy stosujecie?


 xx,
~ WM

3 komentarze:

  1. Stosuję odżywkę z firmy "Lovely". Ma ona mleczny kolor. Używam ją jako bazę pod lakier i w sumie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jej :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. SŁYSZAŁAM RÓŻNE OPINIE NA JEJ TEMAT, ALE CHYBA ZDECYDUJĘ SIE JEJ UŻYĆ :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

design by Malf (delikatnoscserca)