16 czerwca 2015

Różowe usta na słoneczne, czerwcowe dni z dwiema pomadkami | NYX, Makeup Revolution

Moje serce ostatnio podbiły różowe usta, co chyba zauważyła moja kosmetyczka, bo gości w niej coraz więcej różowych pomadek. Moje dwie ostatnio zakupione pomadki to NYX Soft Matte Lip Cream 06 i Makeup Revolution, I Heart Makeup Lip Lava Tremor. Przedstawię Wam dzisiaj małe porównanie i ocenę obu kosmetyków.



























Pomadka firmy NYX jest przyjemnie kremowa, mimo że jej wykończenie jest raczej matowe.
Plusem jest to, że nie wysusza w moim przypadku aż tak bardzo ust. Utrzymuje się przez pare dobrych godzin i co najważniejsze ściera się równomiernie, nie tworząc żadnych brzydkich efektów. Aplikuje się ją jak błyszczyk, co (dla mnie) jest lepszym rozwiązaniem, niż w przypadku pomadki z Makeup Revolution. Dodatkowo ma przepiękny, słodki zapach. Cena to ok. 35 zł.
Dostępna TUTAJ

























Dwa razy tańszą od NYXa jest pomadka z Makeup Revolution Lip Lava, bo dostaniemy ją za ok 15 zł. Ja mam swoją w odcieniu Tremor.  Kolor jest bardzo intensywny, ale niestety nie możemy go stopniować. Konsystencja pomadki jest aksamitna i daje bardzo przyjemne odczucie na ustach. Niestety, trzeba uważać z ilością produktu, jaką nakładamy, bo bardzo łatwo jest z nią przesadzić. Co mnie szczególnie denerwuje to sposób aplikacji pomadki. Aplikator jest strasznie nieporęczny, więc muszę sobie pomagać pędzelkiem do ust. Lip Lava trzyma się krótko (2-3 godziny), pozostawiając później efekt "zjedzonej pomadki".
Możecie ją dostać TUTAJ

Podsumowując, moje serce bardziej skradła pomadka firmy NYX. Znacznie częściej po nią sięgam, pewnie też dlatego, że znacznie szybciej się ją aplikuje, a nie zawsze mam na tyle czasu, żeby bawić się w aplikacje Lip Lavy. Poza tym uwielbiam ją nakładać, delektując się jej słodziutkim zapachem. Patrząc na jej zalety, cena jest do przeżycia.


























Abyście były bardziej zadowolone z matowej pomadki proponuje wcześniej, przed jej nałożeniem speelingować Wasze usta. Dzięki temu zmniejszycie ilość suchych skórek. Po takim małych zabiegu, pomadka będzie znacznie lepiej prezentować się na Waszych ustach.

Jakie pomadki w ostatnim czasie skradły wasze serce?


 xx,
~ WM

4 komentarze:

  1. super kolory! przez ostatni miesiąc obsesyjnie używam Cup Cream z Maca, dobrze się aplikuje, całkiem długo trzyma i daje bardzo delikatny kolor, jedyny minus- trochę podkreśla przesuszone usta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty, uwielbiam takie różowe kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne kolory, na pewno cudownie będę wyglądać na ustach :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie maluje ust, ale kolorki całkiem fajne
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

design by Malf (delikatnoscserca)