10 czerwca 2015

Przedłuż swój makijaż z L`Oreal, Studio Secrets Professional, Make-Up Primer | Baza matująca i wyrównująca koloryt

Dzisiaj przychodzę z recenzją bazy firmy L`Oreal, którą od jakiegoś czasu posiadam i testuję. Postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią o tym produkcie. Jest to moja pierwsza tego typu baza pod makijaż, więc niestety nie mogę jej porównać z innymi kosmetykami o podobnym działaniu, lecz starałam się skupić na sprawdzeniu czy faktycznie działa. Producent obiecuje, że jego kosmetyk: wyrównuje koloryt cery, matuje, przedłuża trwałość makijażu, a przy okazji zawiera filtr SPF 25. 

































W eleganckim, białym opakowaniu znajduje się 30 ml produktu. Patrząc na markę - cena kusi, bo kosztuje on zaledwie ok. 25 zł. Po wyciśnięciu z tubki ukazuje się nam baza w ciepłym, pomarańczowo-beżowym kolorze. Nie byłam na początku zadowolona z koloru, bo bałam się tego, jak on będzie wyglądał na skórze. Oczywiście tak jak przeczuwałam, po nałożeniu bazy na twarz, cała byłam pomarańczowa. Na szczęście po chwili kolor się stopił ze skórą i tylko w nielicznych miejscach były jakieś pomarańczowe ślady. Mam sporo przebarwień na twarzy i niestety, tych zmian nie udało się jej zakryć, więc nie mogę się podpisać pod tym, że baza wyrównuje koloryt.


























Pomarańczowe plamki, o których wspomniałam wcześniej, po nałożeniu podkładu zanikają. Efekt po użyciu pudru wykończeniowego bardzo mi się podoba. Jakiegoś większego matu nie zauważyłam, za to pory są znacznie mniej widoczne, a mój podkład (Revlon Colorstay) nie wygląda już tak ciężko, co jest (dla mnie) sporym plusem. Dzięki bazie mam poczucie, że podkład trzyma się jeszcze lepiej na mojej twarzy. Trwałość się poprawiła, podkład faktycznie wytrzymuje jedną-dwie godziny dłużej na twarzy.

























Podsumowując nie uważam, żeby baza była jakoś szczególnie dobra. Zdecydowanie będę ją używać na większe wyjścia, ale chyba na tym zakończę, ponieważ nie uważam żeby dobrze się sprawdziła na co dzień. Wieczorem, za każdym razem kiedy zmywałam makijaż czułam, że moja skóra była zmęczona noszeniem jej cały dzień. Jedyny plus produktu jaki dostrzegam to wygląd całej twarzy po użyciu bazy.
Jeśli chcecie także ją przetestować, możecie zakupić ją TUTAJ


























A Wy posiadacie jakieś sprawdzone bazy pod makijaż?

   xx,
~ WM

1 komentarz:

  1. Wpis warty przeczytania i wypróbowania produktu :) Oby tak dalej! ^^

    OdpowiedzUsuń

design by Malf (delikatnoscserca)